שאל את הרב

האמא של הילדה שלי מעבירה אותי גיהנום

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 07/08/16 11:35 ג באב התשעו

שאלה

שלום וברכה, קודם כל תודה.

אני פונה אלייכם כיוון שאני כרגע בהליך משפטי עם אמה של הילדה שלי בנושא הסדרי הורות. בקצרה, הכרנו באינטרנט, מבוגרת ממני ב8 שנים, לאחר שיצאנו כחודשיים ניכנסה להריון ונולדה לנו בת. מצע הקשר שלנו כל התקופה היה הילדה שלנו, שאני אוהב אותה יותר מאת החיים עצמם. כל השנתיים שחיינו ביחד, חייתי אך ורק בתלונות מצד האמא על כמה שאני אבא לא מספיק, וגבר לא מספיק, ואין בית ואין רכב וכו'. אני סטודנט מתחיל שנה שלישית, וכל יום עובד קשה על מנת שאוכל להיות אדם מבוסס לחיי הילדה שלי. לאחר שהבנתי שבילתי אפשרי לחיות עם בן אדם שעיקרונו הבסיסי זה להתלונן, ולאחר המיקרה האחרון שהיה לנו שבעקבותו אמרתי לעצמי הקשר שלנו כבר מסוכן לילדה, כיוון שהיא נישקפת לכל זה, החלטתי לגשת לעורך דין ובית משפט ושכל אחד מאיתנו ימשיך בחייו. נודע לי שהיא ניגשה לאישה שאנני יודע איך לכנות אותה, מכשפת או בעלת כוחות מאגיים כלשהם, בקיצור היא ניגשה לאותה אישה עם תמונה שלי. מה היה במיפגש שלהם אנני יודע, אך בזמן האחרון יש לי זיקה לבדוק כל הזמן מה איתה (האמא של הילדה), האם יש לה גבר חדש בחייה, במקום להיות עסוק בחיי ובחיי הילדה שלי אני עסוק בלעקוב אחרייה. אני לא יודע מה קרה לי, אני מבקש את עזרתכם שתוכלו לכוון אותי מה הדבר הנכון לעשות. אנני רוצה עוד לסבול, סבלתי איתה מספיק בזמן שחיינו ביחד. תודה רבה לכם.

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

כדאי לשניכם לגשת לייעוץ בנושא נישואין. אם הדבר בלתי אפשרי יש לגשת לבית דין ולסיים בהסכם.

צום החמישי לששון ולשמחה
יהודה הלוי עמיחי

כתבות נוספות