שאלה
שלום
האם מותר להתקין מנורות בבית בתקופת בין המצרים?
המנורות נקנו לפני התקופה
האם מותק להתקין בתקופת תשעת הימים?
תודה
תשובה
בס"ד
שלום רב,
האיסור לבנות וכד' הוא רק בתשעת הימים.
עיין בהרחבה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3743127,00.html