שאל את הרב

נבגדת - מה לעשות?

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 21/07/16 10:05 טו בתמוז התשעו

שאלה

כבוד הרב שלום

אני בחורה מסורתית שמתחזקת עם השנים ודעתך מאוד חשובה לי. מכיוון שאנני יודעת מה לעשות אני פונה לאנשים חכמים שיודעים בתורה.

אני במערכת יחסים של 4 חודשים (גרים ביחד) אתמול גיליתי שהוא בגד בי בחודש וחצי הראשונים שלנו, בהתחלה הוא הכחיש ולאחר מכן טען שזה קרה כלא היינו ביחד. (זה שקר כי דיברתי עם הבחורה )

המצב היום הוא שהוא אוהב אותי, ואנחנו זיווג מושלם כך זה מרגיש, מצאנו אחת את השניה בשנות ה30 לחיינו וכאילו נועדו זה לזה. אנחנו דיברנו על חתונה וילדים עוד השנה.

השאלה שלי כיצד לפעול? הוא מתחנן, אומר שאוהב אותי ורוצה רק אותי, שהוא רוצה שאהיה אם ילדיו ואישתו. אבל אני מרגישה שזה מבחן משמיים, העניין שאני לא מצליחה להחליט לאיזה כיוון ללכת או שזה אמור לפתוח לי את העיניים ולהגיד לי לעוף משם או שזה אמור לחזק את הקשר למאוד גבוה יותר.

אני רוצה לציין שהוא כל ערב איתי, ובאמת יש לו רגשות כלפיי אבל מה שקרה והשקר שממשיך לא מניח לנפשי וראשי.

מה עושים? :(

המון תודות!

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

שלום

נאמנות, ענווה, אהבה, באים עם קדושה ויראת שמים אמיתית.
לכן עליך להחליט שמעתה לא תנהלי מערכות יחסים עם גברים בלי נישואין.
לאחר החלטה זו, חישבי האם הוא אכן יתאים לקשר של קדושה ומחוייבות. אם הוא מסרב לחיות כך, עיזבי אותו וחפשי אדם שיתאים למחוייבות אמיתית.
ככלל- אדם שבגד באמון פעם אחת, סביר מאד שיעשה כך שוב, אלא אם כן עבר תהליך עומק של שינוי אישיותו. אמנם בגידתו אינה אוסרת אותו עלייך, אך עדיין מדובר באדם ששיקר לך ובגד באמון האינטימי ביותר שיש בין בני אדם. האם עימו תרצי לכרות ברית עולם?

התפללי לד´, ובע"ה יתקנך בעצה טובה מלפניו.

בהצלחה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות