שאל את הרב

לספר את הציונים של המבחנים

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 20/07/16 20:51 יד בתמוז התשעו

שאלה

לפעמים אני מצליח במבחנים, ואז לפעמים אני מרגיש שכשאני מספר את הציון לחברים יש פה משום גאווה (וזה גם לא מרגיש לי נעים). האם יש פה משום גאווה?

תשובה

שלום

אין להתרברב בציון טוב אלא לחזק בענווה את מי שלא זכה בו

כל טוב

כתבות נוספות