שאלה
לפעמים אני מצליח במבחנים, ואז לפעמים אני מרגיש שכשאני מספר את הציון לחברים יש פה משום גאווה (וזה גם לא מרגיש לי נעים). האם יש פה משום גאווה?
תשובה
שלום
אין להתרברב בציון טוב אלא לחזק בענווה את מי שלא זכה בו
כל טוב
לפעמים אני מצליח במבחנים, ואז לפעמים אני מרגיש שכשאני מספר את הציון לחברים יש פה משום גאווה (וזה גם לא מרגיש לי נעים). האם יש פה משום גאווה?
שלום
אין להתרברב בציון טוב אלא לחזק בענווה את מי שלא זכה בו
כל טוב
כתבות נוספות