שאל את הרב

פולי סויה-אדממה

חדשות כיפה רבני כושרות 10/07/16 10:10 ד בתמוז התשעו

שאלה

הרב שלום ,האם יש בעיה נגיעות חרקים בפולי סויה-אדממה?האם מותר לאוכלם אחרי חליטה כולל חלק מהתרמיל?

תשובה

טרי- אחרי שפותחים את התרמיל צריך להסתכל חזותית ולחפש סימני כירסום, או כל סימן אחר שאינו טבעי. במידה ורואים סימנים מחשידים, צריך להפריד את גרגרי הסויה אחד אחד מתוך התרמיל ולהסתכל עליו מכל הכיוונים. אם רואים סימינים מחשידים או כירוסים, אין לאכול אותו גרגר סויה.
קפוא עם הכשר-אם הוא נמכר קפוא עם הכשר אז הוא עובר מיון ובדרך כלל נקי.

כתבות נוספות