שאל את הרב

שינוי שם לתינוק

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 21/06/16 21:38 טו בסיון התשעו

שאלה

שלום רב,

בברית של בני, בן חודשיים, ניתן לו השם איתן.

מאז בעלי ואני לא שלמים עם השם שניתן ומבקשים להוסיף אליו שם אחר שבו יקרא הילד בפועל - רואי או איל.

האם ניתן להוסיף שם והאם עלינו לברך את הילד בשמו החדש?

תודה רבה

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

מזל טוב ללידה, אי"ה יגדל לתורה חופה ומעשים טובים.
אפשר לשנות שם, על פי הנוסח המודפס בחלק מהסידורים, יש לעשות זאת בבית הכנסת במעמד עשרה.. לאחר מכן שמו החדש הוא שיקבע.


בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות