שאל את הרב

הנחת תפילין על רצפה

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 21/06/16 08:34 טו בסיון התשעו

שאלה

יש לי עוד חודש בר מצווה ואני מניח תפילין רציתי לשאול שאלה אם בטעות אחותי שלא צחצחה שיניים ולא נטלה ידיים של בוקר והייתה עם פיג'מה שזה היה מכנס קצר שמה לי את התפילין על הרצפה לא בזריקה אלא בהנחה, מה אני אמור לעשות ? והאם גם לה יש דרך לעשות ?

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

יש ליתן צדקה. גם האחות תתן צדקה, אמנם היא קטנה אבל ראוי לחנך גם קטנים בכך שיש לשמור קדושת תפילין.


בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ


כתבות נוספות