שאלה
היי,
האם להגיד למישהו קרוב ש"אני לא אוהבת/ לא מחבבת" אדם מסוים, בלי לפרט למה, זה נחשב לשון הרע ?
תודה ושבוע טוב ומבורך .
תשובה
שלום
כי באפם הרגו איש
כל טוב
היי,
האם להגיד למישהו קרוב ש"אני לא אוהבת/ לא מחבבת" אדם מסוים, בלי לפרט למה, זה נחשב לשון הרע ?
תודה ושבוע טוב ומבורך .
שלום
כי באפם הרגו איש
כל טוב
כתבות נוספות