שאלה
שלום,
אני קצת לחוץ , אשמח להרגעה ...
לפני שנתיים בערך אמרתי שאם תוצאת בדיקה כלשהי תצא טובה אמנע או אשתדל להימנע מיצר הסקרנות בדרך כלשהי.
לא זכרתי אם אמרתי את זה עם הפה או בלב ואיך בדיוק זה נאמר.. התייעצתי בזמנו עם רב שאמר לי רק לעשות התרה כללית בראש השנה וכך עשיתי.
היום עשיתי משהו שקשור ליצר הסקרנות שלפני שנתיים רציתי לא לעשות (כאמור לא בטוח אם זה היה נדר או לא)
ורציתי לדעת האם אני יכול להיות רגוע למרות מה שעשיתי היום, שכן ביצעתי התרה כללית לפני שנתיים בגלל שלא הייתי בטוח אם היה נדר או לא.
האם הכל בסדר ואפשר להיות רגוע ?
תודה ושבוע טוב.
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
כיוון שעשית על פי הוראת חכם, אין לך מה לדאוג.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ