שאל את הרב

בירור חלום

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 14/06/16 22:04 ח בסיון התשעו

שאלה

שלום רב,

חלמתי חלום שבו אני יושב מול הרב יורם אברג'ל זצ"ל

ובו הוא לוחץ לי את היד ואני מסתכל לו בעיניים ואני מתחיל לבכות אחרי שהבנתי ממנו משהו.

זה היה בכי שהבנתי שכנראה עשיתי משהו לא בסדר אבל אני לא זוכר מה זה היה ומה נאמר.

אציין שרק פעם אחת נפגשתי עם הרב לכמה דק בודדות אחרי השיעור שלו.

תשובה

שלום וברכה

ואולי החלום הזה מתאר בכי שנובע דווקא מעומק המפגש איתו ?
על כן, הטוב ביותר הוא להוליך את פתרון החלום לאפשרות הטובה ביותר, ומכיוון ש״כל החלומות הולכים אחר הפה״ לפרש אותו על הצד הטוב שבו, ובעזרת השם כך אכן יהיה.


כל טוב ושמחה

כתבות נוספות