שאלה
השם עתי מוזכר בתנך בדברי הימים ב פרק יא
וְאַחֲרֶיהָ לָקַח, אֶת-מַעֲכָה בַּת-אַבְשָׁלוֹם; וַתֵּלֶד לוֹ, אֶת-אֲבִיָּה וְאֶת-עַתַּי, וְאֶת-זִיזָא, וְאֶת-שְׁלֹמִית.
האם השם הזה טוב לבן?
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
שמות צריכים לבטא את התקוה או התפילה של האדם. על כן אם זה עונה לדרישותכם זהו שם טוב ואם לא- לא.
שבת שלום
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ