שאלה
שכחתי לנתק את החשמל לכיריים של גז לצורך הפעלתו ביו"ט בחג"ז ( החשמל מיועד ליצור את הניצווץ להדלקה)
האם מותר להוציא את התקע ביו"ט.
תשובה
שלום
מותר כלאחר יד, ובתנאי שהדבר אינו עושה פעולה חשמלית
כל טוב
שכחתי לנתק את החשמל לכיריים של גז לצורך הפעלתו ביו"ט בחג"ז ( החשמל מיועד ליצור את הניצווץ להדלקה)
האם מותר להוציא את התקע ביו"ט.
שלום
מותר כלאחר יד, ובתנאי שהדבר אינו עושה פעולה חשמלית
כל טוב
כתבות נוספות