שאל את הרב

זוגיות

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 24/05/16 12:28 טז באייר התשעו

שאלה

שלום וברכה,

אני בחורה בת 22, לומדת באוניבריסטה חילונית ומטבע הדברים גם מסובבת באנשים כאלה. אני בחורה תורנית ושמרת על עצמי מאוד מבחינה רוחנית. אני לקראת סיום התואר, ויש לי ספקות גדולים מאוד מכך שאולי הייתי צריכה ללמוד במקום דתי כדי למצוא בן זוג. רוב החברות שלי בתהליכי חתונה ואני מרגישה "שתקעתי " את עצמי בכך שלא נמצאתי בסביבה שתאפשר לי לי למצוא זיווג. זה ממש מעיק עלי. נרשמתי לאתר היכרויות אבל זה מרגיש לי לא נכון. אני מרגישה מיואשת. חשוב לציין שכל אדם שאני משוחחת איתו אני מעלה את הרצון הזה, ככה שאי אפשר לומר שאני לא משתדלת....יש הרגשה חזקה "שכל הטובים נתפסים" :( מה אני צריכה לעשות כדי להסיר את המועקה חסרת האמונה הזאת שרובצת עליי כבר יותר מדי זמן?

תשובה

בס"ד
שלום רב,

את בגיל מתאים להתחתן - ויש לך עוד שנים רבות, אין שום סיבה ללחץ.
אתר היכרויות שמתאים למגזר שלך הוא מקום מאוד נכון ויעיל להיכרויות.
צריך רק להשקיע בדרך חכמה.
אתר היכרויות הוא לא(!) המקום להפגין צניעות.
זה המקום לשווק את עצמך. את צריכה לעשות זאת במיטב הכישרון (תעזרי גם בחברות).
עליך לכתוב על עצמך באופן הכי מחמיא.
למצוא תמונה שתעניין את המתבונן.

בתנאים שלך, זה מקום מצוין להכיר בנים:
הם בשטח, הם מתעניינים - אם גם את פעילה בשטח - במהרה יגיעו הצעות רבות.

עשי חיל בעז"ה - ותצליחי.

כתבות נוספות