שאלה
שלום כבוד הרב.
כידוע הפועל באר שבע זכתה באליפות כדורגל ויש שמחה גדולה בעיר.
יהיה שירים וזיקוקים ושמחה עירונית גדולה.
האם בזמן זה של ספירת העומר (מחר) מותר להשתתף בשמחה?
אודה לתשובה והסבר.
תשובה
כמדומני שזה בדיוק הגדר של ריקודים ןמחולות שנהוג להחמיר בהם בספירת העומר. לספרדים מותר אחרי ל"ד בעומר בבוקר.