שאלה
שלום הרב,
אני חוזרת בתשובה ומשתדלת לקרוא תהילים. הבעיה שאני לא יודעת להגות תמיד את המילים כמו שצריך.
אם אני אומרת מילה בצורה לא נכונה זה עדיין נחשב כאילו קראתי או צריך קודם ללמוד את ההגייה והפירוש?
תשובה
שלום
צריך ללמוד את ההגיה והפירוש, ולומר בקצב כזה שאת מתכוונת לפירוש המילים.
עד אז, אם בטעות את קופצת אותיות וכדומה, הדבר נחשב לך כאילו אמרת את המילים כראוי, והקב"ה מצרף כוונה טובה למעשה. ודגלו עלי אהבה, דילוגו עלי אהבה.
כל טוב