שאלה
שלום כבוד הרב ,
אנחנו מרגישים בפועל ורואים שהשנה לא מצליח לבעלי בכל התחומים , עבודה פרנסה , בבית נורא עצבני .
שמו - **
הוא נורא מדוכדך , עבד במחלקה מסויימת במפעל ונתן להם את "הנשמה", במשך 13 שנה , ולפני חודשיים העבירו אותו למח' אחרת , ועכשיו עד שהצליח להתרגל אליה , שוב חושבים להעביר אותו למח' אחרת לגמרי , הרבה יותר קשה .
**
תשובה
שלום
כותרת דברייך היא התשובה- בעלך היקר. הוקרת בעלך מצידך, אמון בו והערכה כלפיו, הם הבסיס להצלחתו. הן הבסיס הפסיכולוגי, הן הבסיס האמוני.
ואהבת לרעך כמוך הוא כלל גדול בתורה, והאר"י סבר שהוא מתקיים בעיקר בין האדם לאשתו.
תרבו באהבה והערכה ביניכם, תמיכה וסעד, תתפללו על כך יחד, ויהי רצון שסיעתא דשמיא תגיע והצלחה.
כל טוב