שאלה
שלום
רציתי לדעת האם מותר לעשות עץ בוסתני כלומר על כנה של חושחש להרכיב כמה זנים של הדרים?
ב מי שעושה הנבטה של דגנים במטבח יומיים שלושה לקראת אכילה האם מותר לערבב כמה דגנים או שזה כלאים?
תודה יאיר הילר
תשובה
עיין כאן
http://www.toraland.org.il/מאמרים/המצוות-התלויות-בארץ/כלאיים/כלאי-אילן-והרכבות/כלאי-הרכבה-סקירה/
בכל המאמר ובמיוחד בערך "הדרים".