שאלה
שלום רב
כלי חרס חדש תוצרת גרמניה
צריך להכשיר לפני השימוש?
טבילה ו/או הגעלה
תודה רבה
תשובה
בס"ד
שלום רב,
אנחנו מטבילים כלי חרס בלי ברכה בגלל הגלזורה.
"כל שברור שהם מחרס ורק מצופים חרסינה, אין חובה לטובלם. והמחמיר תבא עליו ברכה".
עיין
http://www.yeshiva.org.il/ask/3959