שאלה
לרב שלוםמה ההתייחסות של היהדות לגבי יום השואה שקבעה המדינה?האם באמת יש להתייחס ליום הזה כיום חמור ואין להקל ראש ביום זה או שמא אנחנו מתייחסים ליום השואה בעשרה בטבת?תודה רבה ויישר כוח
תשובה
בס"ד
שלום רב,
אני סבור שהשואה היתה מספיק איומה שאפשר לציין אותה גם פעמיים בשנה.
פעם אחת כיום קדיש כללי בעשרה בטבת.
פעם נוספת כיום התייחדות של כל תושבי המדינה היהודית בכ"ז ניסן.