שאלה
שלו'
הורינו הזמינו את ילידנו לבלות עמם במלון רימונים שלום בבית וגן בירושלים במהלך חגג הפסח.
ראיתי שההכשר שם הוא רבנות רגילה של ירושלים.
בעבר היה מקובל לומר שרבנות ירושלים טובה מאחרות.
שאלתי היא מה אתם יודעים על כך? למשל האם יש שם בישולי גויים? על מה מקפידים שם ועל מה לא?
תשובה
אינו יודע מנין שמעת כך.
על מלון ברמת כשרות רגילה יש לדבר עם המשגיח כדי לברר את כל עניני הכשרות. באופן כללי בכשרות רגילה בירושלים גוים מבשלים, כמובן שבמלון זה יתכן שהנוהל אינו כן