שאלה
האם זמן הביעור שכתוב לגבי אגוזי פיקאן שכתוב בתחילת חודש אייר נכון לגבי השנה?
מה עושים בפירות שלא ביערו בזמן?
מדוע כתוב בטבלת ביעור שביעית שלאגוזי מלך אין ביעור, ומה עושים כאשר מעורבבים אגוזים של כמה שנים באדמה שהם ספק שביעית ספק שנים אחרות?
תשובה
פיקאן - יש מחלוקת בין הלוחות ויש לוחות שהתאריך שלהם עוד לא הגיע ולכן אפשר עדיין להפקיר וכדאי להפקיר עכשיו
אגוזי מלך- בגלל שכל אגוזי המלך שיש בארץ מקורם מחו"ל.
לא הבנתי את סוף השאלה