שאל את הרב

בנים בנות

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 20/04/16 21:38 יב בניסן התשעו

שאלה

שלום, איך היחס שלי צריך להיות כלפי בנים שאני מכירה..בנים מהשבט, חברי ילדות, חברים של חברות..?

האם זהצריך להיות שיחה ענינית קצרה? או שאפשר לדבר יותר...?

תודה

תשובה

בס"ד
שלום רב,

תמיד אפשר לעבור לתנועת נוער נפרדת.
אבל אם את בתנועת נוער מעורבת, את לא יכולה ולא צריכה להיות 'ברוגז' עם הבנים.
העיקרון הוא לא להפוך את המפגש לאירוע שעקרו 'בנים בנות': לא לאבד גבולות - לא להשתולל, לא לצרוח או לקפוץ. לא לזרוק עקיצות כלפי הבנים...
היחס צריך להיות מכבד וענייני.
לחשוב אלו בדיחות כן מספרים ואלו לא מספרים, איזה חוויות משתפים ואיזה לא משתפים - מה מתאים ומה לא מתאים.
כן משוחחים, כן משתפים בחוויות, כן מקשיבים בתשומת לב ומגיבים בכבוד.

כתבות נוספות