שאל את הרב

וואטסאפ

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 20/04/16 09:35 יב בניסן התשעו

שאלה

שלום כבוד הרב.

לאחרונה, פתחו קבוצת וואטסאפ בשבט, שכוללת את הבנים.

רציתי לדעת האם מותר להשתתף באותה הקבוצה, וכמובן שאתנהג בצניעות וכבוד.

תודה.

תשובה

בס"ד
שלום רב,

קבוצה שעוסקת בדברים רציניים ומכובדים לא שונה מכל פעילות אחרת בסניף.
חייבים להתרחק מקבוצה שעוסקת בדברים מכוערים ומקולקלים, גם אם זו קבוצה של בנות בלבד.

כתבות נוספות