שאלה
שלום הרב,השם שלי הוא ים.שם לא נפוץ המשמש גם לבנים וגם לבנות, מה שגורם ללעג מסויים ולבדיחות על שמי. יש לי הרבה חברים וזה לא ממש משפיע על חיי החברה שלי אבל מי שלא מכיר אותי בדכ צוחק על שמי. אני בסך הכל אוהב את השם שלי אך הייתי מעדיף אם השם שלי היה נפוץ יותר. השאלה שלי היא מה האפשרות להוסיף שם נפוץ יותר שישמש אותי לחיי היום יום? תודה רבה.
תשובה
בס"ד
שלום רב,
משנים שם רק במצבים קשים מאוד.
לא רצוי לשנות את השם בגלל בעיות שיש להם פתרונות אחרים.
כפי שאתה מתאר זה לא פוגע בחיי החברה זה בעקר קשור למי שלא מכיר אותך.
תחשוב על כך שמי שלא מכיר אותך ולועג לך, לומר לכבד אותך אחרי שהוא כן מכיר אותך. זה סימן ברור שאתה גורם לעצמך רק כבוד.
תזכור שאתה קובע מה הערך של השם שלך.
לכן תשתדל להתעלם ממי שפוגע בך. אני יכול להבטיח לך שבעוד שנה ושנתיים כשאתה וחבריך תתבגרו יותר, הלעג יעלם.