שאלה
שלום,
אני מתכנתת ואוהבת לבנות אתרים מתוך תחביב.
האם מותר בפסח אני לא מקבלת על זה כסף
(לא חלק מהעבודה הקבועה אני לא באה לעבודה בפסח)
אשמח לקבל תשובה
תודה
תשובה
שלום וברכה
שאלה זו עולה בשנים האחרונות בהיקפים גדולים.
עמדתי היא שבשל העובדה שמדובר בסופו של דבר בתחום שהוא העבודה שלך - יהיה נכון לא לעשות זאת בחול המועד, ולייחד את המועד לשמחת המועד.
כל טוב