שאל את הרב

יציאה מהבית לפני פסח

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 14/04/16 20:12 ו בניסן התשעו

שאלה

כבוד הרב שלום,

השנה אני נאלץ לסגור ליל הסדר בבסיס כשאני כבר יוצא מהבית ביום חמישי בבוקר.

כיצד עלי לנהוג בבדיקת חמץ? האם לבדוק בבוקר ללא ברכה?

האם למנות שליח? או שאפשר שאשתי תבצע את הבדיקה? תודה מראש.

תשובה

שלום וברכה

צריך לבדוק אפוא ביום רביעי בלילה, ללא ברכה.
או שאשתך תבדוק עם ברכה (עדיף) בליל בדיקת חמץ.

כל טוב

כתבות נוספות