שאלה
בס"ד
קרה לי שנרדמתי בטעות לפני תפילת מינחה לאחר שכבר הגיעה זמנה והתעוררתי לאחר צאת הכוכבים. במקרה כזה אם יבוא שוב בטעות אני יכול לעשות תשלומין בערבית? או שבגלל שנרדמתי לאחר זמן מינחה זה לא נחשב שוגג ואני לא יכול להשלים? במידה וכן כיצד אפשר להשלים האם פשוט ישר לאחר 18 של ערבית לעשות עוד פעם 18?
תדוה מראש
תשובה
זה שוגג ואתה צריך להשלים. כפי שכתבת אחרי שמונה עשרה של ערבית להתפלל שוב שמונה עשרה.