שאלה
שלום כבוד הרב,
ברצוני להתייעץ איתך בנוגע לשם מיועד לתינוקת שאמורה בעזרת השם להיוולד בסביבות חג הפסח.
חשבנו על הילה, גילי או מעיין (אנא עצתך האם כדאי עם י אחת או שתיים).
שם המשפחה שלנו הוא ששון.
נודה לעצתך
כל טוב
תשובה
שלום
השם מעין הוא טוב מאד, ונכתב עם יוד אחת. ההחלטה היא שלכם כהורים, יש לכם סיעתא דשמיא מיוחדת בזה.
בשעה טובה