שאלה
ב"ה
כבוד הרב שלום
ת.תמימה
וזאת תורת המנחה - תורה אחת לכל המנחות שיהיו טעונין שמן ולבונה [תו"כ]:
במנחת סוטה וחוטא כתוב שלא לשים שמן ולבונה ?
איך אפשר להסביר זאת ?
תודה
משה
תשובה
בס"ד
שלום וברכה
בסוטה יש מיעוט שלא ותנו בה לבונה
בבכת התורה הרץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ