שאל את הרב

שאלה בקשר לתהילים וברכת נפש כל חי

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 08/03/16 07:54 כח באדר א'

שאלה

שלום כבוד הרב היקר,

אני מתחזק כבר תקופה מעל לחצי שנה

הרבה ניסיונות וקשיים בדרך,

ברוך השם

מתחיל להבין את האמת של התורה הקדושה שלנו,

יש לי שתי שאלות בבקשה

הראשונה: האם מותר לקרוא תהילים בקול, לא יודע אם זה נכון לשיר את מה שאני קורא ולכוון במחשבה,

לדוגמה: לסלסל,לפייט, בסגנון ספרדי, מחילה על הבורות פשוט לא גדלתי בבית דתי ולא היה מי שידריך אותי.

שאלה שנייה :ברכת נפש כל חי רק היום נודע לי בוודאות ששמעתי את בן דוד שלי אם אני לא טועה סיפר לי על זה קראתי בגוגל אחרי שקראתי את ברכת נפש כל חי ומה משמעותה של ברכה גדולה זו, השאלה היא אם מותר לי לומר אותה כל יום ומתי אסור.

תודה רבה כבוד הרב,

רן.

תשובה

שלום

א. מותר
ב. מותר לומר מתי שתרצה את 'נשמת כל חי', אך ללא ברכת ישתבח בסופה

חזק ואמץ

כתבות נוספות