שאלה
בס"ד
שלום שלחתי שאלה בנוגע לסירים רותחים (ושמן- שאריות) בכיור טרף.
רציתי להוסיף שאנחנו גרים בבית מושכר שהדירים הקודמים כנראה לא שמרו על כשרות ושאנחנו אשכנזים אם זה משנה משהו בהלכה.
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
כדאי להכשיר את הכיור והשיש. אם יש רב בית כנסת או בית חב"ד באזור שלכם אפשר לפנות אליהם והם ישתדלו לעשות לכם הכשרת הכיור והשיש.
שבת שלום וחודש מבורך
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ