שאל את הרב

תושבת ומבער בפסח

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 03/03/16 08:48 כג באדר א'

שאלה

שלום רב,

כיריים הגז החדשים שלי מורכבים משני חלקים.

מבער ותושבת עליה מונח הכלי.

התושבת עשויה ברזל יצוק.המבער עשוי מתכת כלשהיא.

מהו תהליך ההכשרה של התושבת ושל המבער ?

בברכת בריאות ונחת,

סמדר קיטאי

תשובה

שלום

אם אפשר תהדרי ללבן את שני החלקים, אם אי אפשר, תלבני את התושבת, אם אי אפשר, תצפי אותה נייר כסף כפול, אם אי אפשר, תבעירי אש תחת הכיריים לחצי שעה

כל טוב

כתבות נוספות