שאלה
שלום,
אבי ע"ה נפטר בי"ח אדר א'.
האם בשנה מעוברת, מציינים את יום השנה באדר א' או באדר ב'?
אנחנו אשכנזים.
תודה
תשובה
שלום לך,
אם אביך נפטר בשנה [מעוברת] הרי שבכל שנה מעוברת מציינים את יום השנה באותו אדר - לכל העדות.
לפיכך ציון יום השנה של אביך הוא ב יח אדר א גם השנה.
בברכה דוד לוי
098987548
אם לא הבנתי נכון ואביך נפטר בשנה שלא היתה מעוברת - שאל שוב כתגובה לשאלה זו.