שאלה
האם מאכלים שקולפו או נפתחו כגון ביצה או בל שעבר עליהם הלילה מותרים באכילה? ומדוע?
תשובה
בס"ד
שלום רב,
עיין סיכום יפה של ההלכות, כולל פתרונות
http://www.kosharot.co.il/show_hadracha.asp?id=41949
האם מאכלים שקולפו או נפתחו כגון ביצה או בל שעבר עליהם הלילה מותרים באכילה? ומדוע?
בס"ד
שלום רב,
עיין סיכום יפה של ההלכות, כולל פתרונות
http://www.kosharot.co.il/show_hadracha.asp?id=41949
כתבות נוספות