שאל את הרב

על החיים והמוות

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 14/01/16 08:29 ד בשבט התשעו

שאלה

אני בתהליכי התחזקות והשאלה שלי היא כזאת

מה שווה כל האמונה הזאת אם בסוף זורקים אותך לבור ללא עור ואור? אחרי כל מה שאתה מביא לחיים האלה?..

בברכה ותודה

תשובה

שלום

וכי האדם נזרק לבור במותו? רק הקליפה משליכים שם, אך הפרי ממשיך לאור באור החיים עד מועד התחיה.

כל טוב

כתבות נוספות