שאל את הרב

חלום

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 06/01/16 06:54 כה בטבת התשעו

שאלה

שלום כבוד הרב,

האם זה נכון גם שהפירוש הראשון הוא קובע ולכן תמיד עדיף

לומר פירוש טוב גם אם רואים אחרת?

החלומות:

חלמתי שיש ברקים ורעמים ונהיה כמו פתח בשמיים שכולם יכולים

לראות מהחלון ומראים לנו שהכל מתועד ז"א כל מיני מקרים מהעבר גם

אפילו מלפני 800 שנה.

אני יודעת שהכל מתועד אבל מה זה אומר בחלום?

וחלום אחר

חלמתי על 2 צדיקים בחלום, אבל לפני זה חלמתי על דתי עם זקן נשוי

ושכאילו חס וחלילה! אבל הוא היה פתאום בלי זקן בגללי כביכול

הסתכל עליי ובכלל יש לו אישה.

מחכה לתשובה

תודה רבה וסליחה

תשובה

שלום וברכה

לא בהכרח שהפירוש הראשון הוא הקובע. אולם את צודקת כי הדבר הנכון לעשות הוא לנסות ולהוליך את החלום למקום משמח וטוב, וזה מה שההלכה מנחה אותנו לעשות.
גם לגבי המקרים של הברקים הפותחים את העבר, ומראים לנו לאן אפשר להגיע.
גם לגבי הצדיקים, שכדאי לפרש את זה לברכה, ולא להתחיל להסתבך עם כיוון ההסתכלות שלו וכדו׳.

פשוט, לבדוק מה זה יכול לחזק אותך לטובה, ובדרך זו להתייחס לחלום.

כל טוב והרבה שמחה

כתבות נוספות