שאל את הרב

אמירת ברכו

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 05/01/16 08:56 כד בטבת התשעו

שאלה

האם מותר לומר "ברכו" שאני לא נמצא אם החזן?

תשובה

שלום וברכה

השאלה היא היכן אתה כן נמצא עם החזן.
אם זה במקומות שאסור להפסיק - אין אומרים ברכו.
ואם זה מקומות שמותר - כן אומרים.
בסידור "תפילת כל פה" יש טבלה בסוף הסידור לנושא זה.


כל טוב

כתבות נוספות