שאל את הרב

תנועות נוער

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 28/12/15 22:13 טז בטבת התשעו

שאלה

שלום רב,

האם בתנועות נוער כמו בני עקיבא חובה שהשבטים יהיו מופרדים בין בנים ובנות? האם גם בפעולות צריכה להיות הפרדה?

בתודה

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

בודאי שיש צורך שהפעילות תהיה נפרדת. אלא שיש מקומות שאם לא תהיה פעולה משותפת יתבטלו כל הפעילות והנערים והנערות יפלו למקומות מסוכנים יותר, בודאי שיש לקחת זאת בחישוב. בכו"א לכתחילה יש להשתדל שכל הפעילות תהיה בנפרד.


בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות