שאלה
שלום כבוד הרב,
לפני יומיים התברכתי בתוצאה חיובית של הריון, מכיוון וההריון מאוד צעיר נקבעה לי בדיקה אצל הרופאת נשים רק לעוד 3 שבועות, כדי שיהיה אפשר כבר לשמוע בע"ה את דופק העובר.
אני מאוד לחוצה, מפחדת שמה ההריון לא יעבור תקין. הבדיקה בעוד המון זמן ואין טעם להקדימה.
אני מאוד רוצה בהריון הזה, אבל מאוד מפחדת שמשהו ישתבש.
האם יש איזו תפילה, איזו ברכה שאוכל לקרוא על מנת שיהיה לי הריון בריא ותקין?
תודה מראש ושבוע טוב!
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
מופיע בשם הגר"מ אליהו זצ"ל. א. להקפיד מאד בסעודת מלווה מלכה, וכן שהאיש יאכל מלווה מלכה. ועדיף ביחד. ב. להגיד כל יום שני פרקים ראשונים של תהילים מילה במילה.
בשורות טובות
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ