שאלה
אצלנו הספרדים שמניחים תפילין את היד עושים בישיבה ואת הראש בעמידה. מה לגבי הליפוף של התפילין באצבע לאחר הנחת תפילין של ראש, האם זה בישיבה או עמידה לפי הספרדים ועדות המזרח?
תשובה
בס"ד
שלום רב,
לאחר הנחת התפילין של ראש בעמידה מסיים את כל העניין בעמידה.
עיין בקישור - במספר 12 ובמספר 18
http://www.tiferet-yosef.co.il/איך-מניחים-תפילין/שלבי-הנחת-התפילין.html