שאל את הרב

תרומה ע"י קנית עליות

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 09/12/15 22:56 כז בכסלו התשעו

שאלה

שלום כבוד הרב,

אני סטודנט והתנתי שעל כל מבחן שאני מוציא מעל ציון מסויים אני תורם כסף לבית הכנסת. את הכסף עד כה הייתי תורם ע"י קניות עליות לתורה או הולכת ספר תורה וכודמה. לאחרונה התברר לי כי זה לא טוב מכיוון שהתרומה שהתנתי על הציונים בנפרד וקנית העליות בנפרד ורציתי לדעת מה עליי לעשות מכיון שככה תרמתי תקופה של כמה שנים?!

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

כדאי לתת צדקה כעת שיהיה בה לפחות פרוטה עבור כל בחינה ובחינה.

חנוכה שמח
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות