שאל את הרב

תפילין וטלית

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 23/11/15 08:37 יא בכסלו התשעו

שאלה

שלום רב,

שמתי לב למשפט הבא:

"מניחים כיס של תפילין יחד עם הטלית, צריכים ליזהר שלא יניחו התפילין למעלה, כדי שלא יפגעו בהם תחלה".

מה הכוונה?

*. אני קודם מוציא את התפילין מהתיק שלהם ומניח על השולחן

לאחר מכן אני מתעטף בציצית ואז מניח את התפילין. זה לא בסדר?

כמו כן האם הם התכוונו גם לאופן החזרת התפילין והטלית לתיק?

אני מכניס את הטלית (שהיא בתוך תיק) לתוך הכיסוי השקוף

ומעל הטלית אני מניח את התפילין

זה לא בסדר?

תודה,

תשובה

בס"ד
שלום רב,

אני קודם מוציא את התפילין מהתיק שלהם ומניח על השולחן
לאחר מכן אני מתעטף בציצית ואז מניח את התפילין. זה לא בסדר?

הדרך שלך היא לא בסדר.

צריך שהטלית תהיה למעלה כדי שתפגוש קודם אותה.
כדי להגיע למצב כזה צריך להכניס קודם את התפילין ולהניח את הטלית למעלה.
אפשר גם להניח אותם זה לצד זה כך שתוכל להוציא קודם את הטלית.

כתבות נוספות