שאלה
למה קראו לחודש תמוזדווקא בשם זה? הרע זה שם של אל בבלי. זאת לא עבודה זרה?
תשובה
שלום
באר רמב"ן שזהו זכר לגלות בבל ממנה נושענו, ועל כן שמרו את שם החודשים שלהם להזכיר שהשם גאלנו מטומאה זו
כל טוב
למה קראו לחודש תמוזדווקא בשם זה? הרע זה שם של אל בבלי. זאת לא עבודה זרה?
שלום
באר רמב"ן שזהו זכר לגלות בבל ממנה נושענו, ועל כן שמרו את שם החודשים שלהם להזכיר שהשם גאלנו מטומאה זו
כל טוב
כתבות נוספות