שאל את הרב

חודש תמוז

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 10/11/15 19:13 כח בחשון התשעו

שאלה

למה קראו לחודש תמוזדווקא בשם זה? הרע זה שם של אל בבלי. זאת לא עבודה זרה?

תשובה

שלום

באר רמב"ן שזהו זכר לגלות בבל ממנה נושענו, ועל כן שמרו את שם החודשים שלהם להזכיר שהשם גאלנו מטומאה זו

כל טוב

כתבות נוספות