שאלה
השריתי את האפונה היבשה ללא בדיקתה למשך לילה שלם ושטפתי היטב במסננת. האם מספיק?
תשובה
אפונה יבשה אינה טעונה שרייה לפני הבדיקה. אלא כך בוררים אותה
http://www.kosharot.co.il/show_hadracha.asp?id=41691
השריתי את האפונה היבשה ללא בדיקתה למשך לילה שלם ושטפתי היטב במסננת. האם מספיק?
אפונה יבשה אינה טעונה שרייה לפני הבדיקה. אלא כך בוררים אותה
http://www.kosharot.co.il/show_hadracha.asp?id=41691
כתבות נוספות