שאל את הרב

חלום שחלמתי בערב כיפור

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 25/09/15 00:28 יב בתשרי התשעו

שאלה

שלום כבוד הרב

חלמתי חלום בערב כיפור שהרגשתי צורך לשתף אותו לראות אם יש מסר ... בעבר הייתי גרה בבני ברק חלמתי שאני מטיילת בבני ברק וכולם רצים והרגשה של יום שישי בבוקר שכולם ממהרים להספיק את ההכנות לשבת ,אני הולכת ברחובות בני ברק ופתאום רואה סולם שבנוי על הר כול שלב בסולם בנוי משורשים ועלים כאילו ג'ונגל פארק בתוך בני ברק ואנשים עולים ויורדים בסולם ,אני נגשת לסולם ולא יודעת אם לעלות או לרדת הרגשתי צורך לרדת ואנשים צעקו לי לא לעשות את זה

אמרתי אני מפחדת לעלות בהר אני ייפול וכולם צעקו לי לא תמשיכי!! את יכולה !!...לפתע אני מנסה לעלות כולי מפוחדת ולפתע אמי תופסת לי רגל אחד ואומרת לי אני נופלת אמרתי לה בחלום אמא תעזבי לי את הרגל אנחנו ניפול ביחד ואז הצלחתי לעלות בכוחות האחרונים שלי הצלחתי לעלות והושטתי יד לאמי ועזרתי לה לעלות בסולם ומשם עלינו למעלה

וקמתי מהחלון (יש לציין שהיא תפסה לי רגל בחלום קמתי עם כאבים קטנים ברגל ) מודה לך אם יש פירוש לחלום

תשובה

בס"ד
שלום רב,

מתאים ליום כיפור: יש לך חשש גדול מפני נפילה, את מרגישה בנפילה לכאורה. אבל את מגלה כוחות גדולים ויוצאת לעליה וכך מסיימת את החלום - בעליה.

בכוח העליה שלך את מצליחה להעלות גם אחרים!

מאחל לך שנה של התגברות על כל הנפילות וסיום בעליות גדולות.

כתבות נוספות