שאלה
הי , התחלתי רק עכשיו שירות לאומי ואני לא ממש יודעת מה לעשות בעניין המשכורת, תמיד הוצאתי מעשר בעבודה גם על הכסף שקיבלתי כהחזרי נסיעות אבל עכשיו זה קצת הרבה נסיעות, אבל יש גם נסיעות שהם לא לשם עבודה אלא סתם הנאה. ויש גם את עניין האוכל, אני בדירה ומשלמים לנו כמעט כמו שאנחנו מוציאות.. אז להוציא 10 אחוז בכל זאת מהכל או להוריד נסיעות ואוכל? או רק נסיעות?..
תודה מראש על המענה(:
שנה טובה !
תשובה
שלום וברכה
התשובה לשאלה זו פשוטה מאוד.
מהכסף שאת מקבלת תורידי את כל ההוצאות שלך על שרות לאומי (נסיעות, אוכל וכדו'), ומזה בוודאי שלא צריך להפריש מעשר.
את המעשר תפרישי רק ממה שנשאר.
יישר כוח גדול מאוד על נאמנותך הן לשרות והן להלכות מעשר כספים.
כל טוב ובהצלחה