שאל את הרב

ההתמודדות

הרב יובל שרלו הרב יובל שרלו 14/09/15 13:50 א בתשרי התשעו

שאלה

חברה דיברה עליי לשון הרע והפנתה את כל חבריי נגדי, ביקשתי סליחה על לא כלום שעשיתי ואיני יודעת מה לעשות קשה לי

תשובה

שלום וברכה

השאלה מהווה קצה חוט לבירור עמוק יותר.
אלא שהיא קצרה מידי, ולא פרשה בעיקר את האפשרויות העומדות בפנייך.
אם את רוצה להפוך אותה לסוגיית חיים - נסי לפרט את ההתלבטות שלך בין אפשרויות שונות לתגובה, ואז נוכל לפתח ביחד את הדרך הנכונה להגיב לתסבוכת, ולהיפתח לקראת תנועה נפשית בונה שיהיה לך טוב בתוכה.

האם זה מתאים לך ?


כל טוב

כתבות נוספות