שאלה
שלום כבוד הרב,
יצא מצב שהיה ריב גדול ביני לבין חברה שלי ואת האמת שנינו היינו לא צודקות..
ויצא מצב שזה נודע לכל השכבה ורוב השכבה בחרה בצד שלי מה שאני לא רציתי שיקרה.. אבל את האמת היא גרמה לזה כי הלכה והפיצה עליי שקרים ..
ובקיצור אחרי שהכל נרגע הלכתי להתנצל והגיד ששנינו טעינו.. והיא לא הסכימה לדבר איתי ...
אני נגשתי אליה 2\3\4 והיא סירבה ..
חשוב לציין שאני מאוד נפגעתי ממנה מכל מני דברים וזה לא שאני רק טעיתי הריי היא גם צריכה לחשוב על זבה לא רק אני...
תשובה דחוףף
תשובה
שלום וברכה
כואב לקרוא את מה שאת כותבת.
אני מקווה שתמצאו את הדרך להיגאל ממריבה זו, ולהיפתח מחדש.
לשאלה שאת שואלת יש שני היבטים: מבחינת החובה ההלכתית המוטלת עלייך, אם בקשת ממנה בצורות שונות שלוש פעמים, וגם בנות אחרות תיווכו ולא הצליחו לרצות - אין את חייבת להמשיך בכך, ואת עשית את החובה שלך.
ואף על פי כן, כדאי להמשיך ולנסות אט אט למצוא מסילות כדי שתתאפשר פתיחה מחודשת של היחסים ביניכם.
ואם את רוצה ללמוד את כל הנושא יותר בעומק, אפשר לראות זאת בשיעור הזה:
שנה טובה