שאלה
שלום,
אם אני קמה בוקר ואומרת ״מודה אני...״, ונרדמת מיד אחר כך לכמה דקות, האם אני צריכה לומר עוד פעם ?
תשובה
שלום
לא, ובלבד שהתכוונת כראוי
כל טוב
שלום,
אם אני קמה בוקר ואומרת ״מודה אני...״, ונרדמת מיד אחר כך לכמה דקות, האם אני צריכה לומר עוד פעם ?
שלום
לא, ובלבד שהתכוונת כראוי
כל טוב
כתבות נוספות