שאלה
שלום.לפעמים כשאני חושבת על משהו,או עצובה, פתאום מתנגן שיר בעל תוכן אשר או נותן לי תשובה או מעודד...קראתי באיזה מקום שזה סוג של מסר מלמעלה..או מאת השם האם יש אמת בדבר?
תשובה
בס"ד
שלום רב,
אנחנו אכן מקבלים לפעמים מסרים 'מלמעלה'. אבל צריך להיזהר ולהשאיר את התחושה הזאת כגורם מעודד ומרגיע, לא כבסיס לפתרון שאלות מעשיות.
כאשר צריך להחליט החלטות מעשיות, אסור לנו לסמוך על תחושות פנימיות. צריך לשקול בדרך מציאותית וגם להתיעץ עם מי שמבין, מפני שגם בדברים טובים ותמימים עלול להיכנס פתאום יצר הרע ולקחת אותנו למחוזות שליליים והרסניים.